rinique.reismee.nl

Reigenoten zoeken voor Kenia

Dat valt niet mee !

Mijn vroegere reisgenote voor Kenia gaat nu helemaal zelfstandig en neemt zelf 2 mensen mee naar een huurhuis wat ze ontdekt heeft. Nadat ze 7 keer met mij mee geweest is durft ze het nu alleen aan.

Ik vind het stoer, maar heb nu zelf niemand meer om de huishuur mee te delen:(

Zijn er hier mensen die zin hebben om samen af te reizen, samen een huis te huren en dan elk ons ding doen ?

We hebben dan in ieder geval een dak boven ons hoofd en een kok. Op een prachtige locatie vanwaaruit veel te beleven valt:)Aantal dagen en periode zijn bespreekbaar.

Ik heb dit al 10 keer gedaan naar ''mijn'' huurhuis en er is nog maar 1 persoon die het niet geweldig vond. Met alle andre mensen heb ik nog een goed contact.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!