rinique.reismee.nl

Kenya blijft toch trekken

Als je er 1 maal bent geweest vind jet OF geweldig en blijft terugkomen, of niks aan. Een tussenweg bestaat niet, je hebt het virus of niet.

Ria is al 4 keer meegeweest en heeft haar kinderen zo enthousiast verteld over Kenia, dat ze ook eens mee willen. Wel op de manier dat ze met de lokale bevolking in contact komen en een huis huren. Geen saaie all inclusive reis.

Ze wilde gisteren dat ik prijzen zocht voor Pasen 2016, want 1 van de kids staa tin het onderwijs.

Sommige airlines hebben nog niet eens prijzen, wat ik wel vond is schappelijk.

Vertrek 26 maart vanaf Zaventem Brussel of Schiphol Amsterdam

vertrek

Transport naar Kilfi +/- 1 uur rijden in een privé toyota busje.Arriveren in ons huurhuis :

U kunt tijdens dit verblijf gaan en staan waar u wilt. Er zijn heel veelmogelijkheden en activiteiten.
Safariis zeker een aanrader terwijl u in Kenya bent.

Eten en drinken is voor eigen rekening. Sommigen gaan een restaurantje pikken, anderen laten de kos iets maken en nog anderen geven de voorkeur aan het volgen van mijndieet.